BUSINESS TRACKS

Ervaren E-commerce ondernemers van toonaangevende Nederlandse webwinkels nemen u tijdens ECOMMERCE FRIDAY 2020 mee in het onderwerp ‘Personalized Commerce’.

BUSINESS TRACK 1 & 5: Retail as a service

Als retailer redt je het niet meer met een goed product en een goede prijs. Het strijdtoneel verplaatst zich steeds meer naar de services en de klantervaring rondom de aankoop. Flinders laat zien hoe ze zich onderscheiden middels ‘retail as a service’. Directeur Oscar Diele van Flinders deelt zijn kennis over hoe je de customer journey geheel kan toespitsen op de hedendaagse online shopper. Oscar Diele begon zijn carrière in 1993 bij Wehkamp. In de functie van manager e-commerce was hij verantwoordelijk voor de transitie van traditioneel postorder bedrijf naar de grootste webwinkel van Nederland. In 2003 begon Oscar als marketing directeur bij eBay. In deze rol was hij verantwoordelijk voor de overname van Marktplaats.nl door eBay en de verder groei van het platform. Sinds 2015 is Diele directeur en mede-eigenaar van Flinders.


Check hier welke bedrijven de onderwijstracks verzorgen.